کبوتر

ساخت وبلاگ

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:25

نرده ديوار حياط و انواع آن

نرده حياط و حفاظ هايي که براي محافظت از خانه شما مورد کاربرد قرار مي گيرند يکي از دسته هاي غيرقابل حذف در ساخت و ساز هستند. شما ميتوانيد از اين نرده ها به عنوان سربازان نيزه به دست کاربرد کنيد که براي محافظت از منزل شما در کوشش هستند. البته شما بايد به عنوان فردي که ميخواهيد نرده ديوار را خريداري کنيد به نکات بسياري در اين مقوله توجه کنيد. در اين بخش با ما و شناسايي نرده حفاظ روي ديوار قيمت همراه شويد.

عوامل موثر براي برگزيدن نرده ديوار حياط

شايد انگاشت کنيد که کار انتخاب نرده حفاظ روي ديوار قيمت آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را باره کاربرد پيمان دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش نرده ديوار آشنا خواهيد کرد.

نرده حفاظ روي ديوار قيمت

بدون شک شما هم يک مقدار بودجه خاصي براي حفظ خويش در عقيده گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي کنوني، قيمت يگانه از مهم ترين نکاتي است که شما بايد در برگزيدن نرده حفاظ روي ديوار قيمت به آن دقت کنيد. مشابه هر چيز ديگري هم، زماني که پاي پول در مياني باشد شما بايد بتوانيد کالايي را انتخاب کنيد که هم قيمت مناسبي دارد و هم اينکه شما ميتوانيد کيفيت آن را تضمين کنيد. در پايان گفته مي شود که هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده حفاظ روي ديوار قيمت ساحل بگذاريد، کيفيت و وانگهي تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد که خرج هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. بعضي اوقات، ابتدايي ترين حفاظ ها هم ميتوانند کارايي نکوداشتن براي شما داشته باشند.

کاربري نرده حفاظ روي ديوار قيمت

هرچقدر که امنيتي که نرده هايي که بهره‌گيري مي کنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يک محل در مرکز شهر زندگي مي کنيد، دست شما براي گزينش حفاظ هايي که ميخواهيد بازتر خواهد بود، به گزيده تر اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد. البته شما ميتوانيد از حفاظ هايي مشابه سرنيزه اي استفاده کنيد و آن ها را با تراکم ذيل نيز استفاده کنيد که در نهايت خرج هاي شما زياد کمتر خواهد شد و کاربرد آن ها نيز براي شما بيشتر است.

اگر شما در محلي بيرون از شهر حيات ميکنيد، بهترين گزينش شما حفاظ هاي شاخ گوزني و يا نيزاري با تراکم هاي بالاست و ارتفاع بيشتر بهره‌گيري کنيد الي خيالتان از بابت امنيت آسان باشد. البته حفاظ هاي سنگين، زيرکاري وزين تري نيز دارند.

سليقه شما

اگر شما ميخواهيد يک نرده ديوار را گزينش کنيد بايد مشابه دسته هاي ساير ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يکتا از تقسيم هايي که بي گمان براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت کنيد و تمامي آنچه که بيچارگي داريد را براي فروشنده شرح دهيد لغايت بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

ويژگي هاي نرده ديوار با پروا به نرده حفاظ روي ديوار قيمت

نرده ديوار در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين گونه نرده ها با اينکه کارايي يکسان دارند اما درجه اين استعمال ميتواند متفاوت باشد که شما بايد به طور حتم به آن دقت کنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده ديوار آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد که هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است که نکات بسياري را رعايت کنيد لغايت يک برگزيدن مناسب داشته باشيد.

جنس نرده ديوار با توجه به نرده حفاظ روي ديوار قيمت

با اينکه گفته مي شود که اغلب نرده ديوار از جنس آهن است اما مفتوح هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده کنيد. جنس بيشتر نرده ها ولي از همان آهن و يا فولاد خواهد بود که پس بهترين مسير اين است که شما هم از همين جنس کاربرد کنيد.

 

ويژگي هاي گونه ها نرده ديوار  حياط

زماني گفته مي شد که هرچقدر نرده ديوار بلندتر باشد اغلب امنيت را استوار خواهد کرد ولي هم الان اينطور گفته نمي شود و نرده ديوار با استاندارد 1.5 متر ساخته مي شود. بلندي در واقع مهم ترين بخشي است که بايد به آن دقت کنيد. ضمن اين حرف کاربرد ها بسياري هم براي نرده ها ايجاد مي شود که شما ميتوانيد متعلق به ها مستفيض شويد. اگر شما استعمال اکثريت داريد، ميتوانيد بلندي اغلب را نيز انتخاب کنيد.

تراکم نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

يکي از مهم ترين تقسيم هاي خريد يک نرده، تراکم است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد، ميله هايي که هستي دارند نيز به همين  نزديک  تر خواهند بود. تراکم زير هم بدين معناست که ميله ها فاصله ي اکثريت دارند. البت ه گفته مي شود که هرچقدر ميله هاي فاصله بيشتري داشته باشند يا به طور همه تراکم آن ها کمتر باشد قيمت نيز زير تر خواهد بود. تراکم بيشتر ولي امنيت را اغلب براي شما ايجاد خواهد کرد.

نوع نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

همانطور که بارها هم گفتيم، نرده ديوار انواع مختلفي دارد که از دسته آنها ميتوان به حفاظ سرنيزه اي ، شاخ گوزني و در ضمن بوته اي و نيزاري اشاره کنيم. احتمالاً اين نام ها براي شما دشوار باشند اما خواهيد رويت که هر يک از آنها ويژگي هايي مثل دارند.

حفاظ هاي سرنيزه اي احد از کهنه ترين گونه ها حفاظ ها هستند که از روزگاران گذشته باعث حفظ امنيت مي شدند. امروزه انواع با توجه به اينکه گونه ها ديگري هم از حفاظ ها وجود دارند شما ميتوانيد متعلق به ها استفاده کنيد. حفاظ هاي شاخ گوزني هم کارايي هايي همانند دارند ولي حفاظ هاي بوته اي و نيزاري شکل هاي متفاوتي دارند.

خريد نرده ديوار و نرده حفاظ روي ديوار قيمت

گفته مي شود که حفاظ هاي نيزاري به شما کمک مي کنند الي بتوانيد امنيت را الي حتماً بسيار فوقاني برآورده کنيد. حفاظ هاي نيزاري زياد زيبا هستند و تراکم آنها هم زياد بالاست. حفاظ ليليوم هم يکتا از انواع نرده ديوار است که بسيار زيباست و شما ميتوانيد براي ساختمان هاي خود متعلق به بهره‌گيري کنيد. گفته مي شود که اگر از اين نوع حفاظ ها بهره‌گيري مي کنيد در نهايت ميتوانيد هم زيبايي و هم امنيت را براي ساختمان خويش برآورده کنيد. دقت داشته باشيد که براي اين شغل بهتر است که با يک کارآزموده در اين مقوله رايزني کنيد تا بهترين گزينش را داشته باشيد و بتوانيد انواع نکويي را باره بهره‌گيري قرار دهيد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نرده,دیوار,حیاط,و,انواع,آن, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:40

آشنايي با حفاظ کشويي

حفاظ کشويي امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

آکاردئوني کشويي يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
آکاردئوني کشويي در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

آکاردئوني کشويي عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد آکاردئوني کشويي

درب هايي که به عنوان آکاردئوني کشويي توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

آکاردئوني کشويي

 درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
آکاردئوني کشويي اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ آکاردئوني کشويي تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب آکاردئوني کشويي

نکات بسياري در زمينه انتخاب آکاردئوني کشويي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع آکاردئوني کشويي

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که آکاردئوني کشويي شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي آکاردئوني کشويي را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

 

نحوه نرده حفاظ آکاردئوني کشويي

در زمينه خريد و نصب آکاردئوني کشويي شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد آکاردئوني کشويي، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع آکاردئوني کشويي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد آکاردئوني کشويي به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

دقت داشته باشيد که قبل از خريد گارد آهني درب منزل با قاب پروفيل ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

خريد نرده

?? مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
?? مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
?? از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
?? استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
?? استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
?? رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد.

از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.
?? کمربندهاي ايمني
?? دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار
?? جوش هاي مناسب که امنيت را براي آکاردئوني کشويي ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت نرده با ما در تماس باشيد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,کشویی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 209 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:30

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 341 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:59

رمان رستاخيز، اثر رمان‌نويس نامي روس، لئو تولستوي است که در سال ???? به چاپ رسيد. رستاخيز را آخرين اثر داستاني بلند تولستوي مي‌دانند. تولستوي در اين رمان به شرح داستان نجيب‌زاده‌اي مي‌پردازد که سعي دارد رنج و مشقتي را که سال‌ها قبل بر دخترک رعيتي وارد آورده که سبب شده تا کار دخترک درنهايت به زندان سيبري بکشد جبران کند. نگاه تولستوي به رستگاري و رسيدن به آن از طريق عشق و بخشش، و محکوم دانستن خشونت در اين رمان بر ديگر موضوعات قالب است.  رستاخيز داستاني روان‌شناختي است که با زبان خودماني از احساس گناه، خشم و بخشش سخن مي‌گويد و درعين‌حال به بيان اوضاع اجتماعي مردم روسيه در اواخر قرن نوزدهم ميلادي نيز مي‌پردازد؛ رمان رستاخيز آيينه‌ي خشم تولستوي نسبت به نا عدالتي‌هاي دنيايي که در آن مي‌زيست نيز هست.

«هر انسان و موجود زنده‌ي ديگري اين حق را دارد که مزه‌ي شادي را در جواني بچشد.»

اين اثر تولستوي نصف رمان جنگ و صلح و دوسوم رمان آناکارنينا حجم دارد؛ از هر نظر اثري حماسي است و شايد بتوان آن را بحث‌برانگيزترين رمان تولستوي دانست چراکه پشتوانه‌اش، موضوعات قوي سياسي و مذهبي است. عجب داستاني! تولستوي اين رمان را در سال ????، در روسيه و تحت رهبري تزار نيکولاي دوم و در دوران سرکوب شديد مخالفان به نگارش درآورد. داستان در اتاق دادگاه آغاز مي‌شود و ديري نمي‌گذرد که خواننده به درون روايتي عميق و تکان‌دهنده کشيده شود؛ روايتي از سيستم قضايي ناکارآمد و ناعادل، فقر و ثروت که هرکدام در يک سر اين طيف جا خوش کرده‌اند و مردي که با خود در نزاع است و از جايگاه خوب اجتماعي‌اش براي بهره‌کشي از ديگران استفاده مي‌کند.

آن مرد، پرنس دميتري نخليودوف نام دارد؛ کسي که براي قضاوت به دادگاه احضار مي‌شود و درنهايت وحشت متوجه مي‌شود که يکي از سه نفري که در دادگاه محاکمه مي‌شوند، کاتيوشا است؛ دختر جوان و زيبايي که خود او در دوران خدمتش در ارتش فريبش داد، دامنش را لکه‌دار کرد و درنهايت قساوت رهايش کرد. دميتري متوجه مي‌شود که کاتيوشا در فاحشه‌خانه‌اي کار مي‌کرده و در آنجا به‌قصد دزدي به يک مشتري زهر خورانده است، که البته هنوز مشخص نيست که او گناهکار است يا خير.

لئو تولستوي در رمان رستاخيز از انبوه شخصيت‌هاي گوناگون که هرکدام با چيره‌دستي شخصيت‌پردازي شده‌اند، استفاده مي‌کند تا چشم‌اندازي از اوضاع زندگي مردم روسيه در آن زمان به مخاطب خود هديه کند؛ مردمي که هم رعيت ميانشان هست، هم مجرم، هم اشراف‌زاده و هم سياست‌مداران متمول، هم نگهبانان زندان و هم وکيل.

دميتري با ديدن دختر به خاطراتش در گذشته کشيده مي‌شود و مي‌فهمد که دختر را حقيقتاً دوست مي‌داشته و حالا با ديدن اوضاع دخترک تا گردن در احساس گناه فرورفته و قصد دارد به هر طريقي که شده او را در اين پرونده ياري دهد. دميتري متقاعد مي‌شود که دختر بي‌گناه است و تلاش مي‌کند او را از وضعيت بدي که در صورت گناهکار شناخته شدن در زندان سيبري انتظارش را مي‌کشد، نجات دهد. او حتي حاضر است زندگي پرزرق‌وبرقش را فدا کند تا براي نجات کاتيوشا در کنارش باشد و حتي از او درخواست ازدواج نيز مي‌کند اما کاتيوشا نمي‌پذيرد. نخليودوف از جايگاه اجتماعي‌اش براي پرده‌برداري از فساد و دورويي طبقه‌ي اشراف استفاده مي‌کند و بناي نا عدالتي را به لرزه درمي‌آورد.

سفر روان‌شناختي دميتري در رمان رستاخيز تا حد زيادي برجسته است؛ خواننده با پيش رفتن داستان شاهد است که ديميتري از مردي پوچ و راحت‌طلب به انساني داراي عزم پولادين و احساسات لطيف و انسان‌دوست تبديل مي‌شود. ديميتري همچنان که به ملاقات کاتيوشا، که در زندان منتظر است تا ببيند سرنوشت برايش چگونه رقم مي‌خورد، مي‌رود داستان ديگر زندانيان را نيز مي‌شنود که در هيچ‌کدام از عدالت خبري نيست. دميتري نه‌تنها به کمک کاتيوشا، که به کمک آن‌ها نيز برمي‌خيزد. شرايط براي کاتيوشا نيز به همين منوال است؛ او ديگر به نا عدالتي که در حقش روا شده اهميتي نمي‌دهد و دميتري را وسيله‌اي براي کمک به ديگران قرار مي‌دهد. زندان او را تغيير داده و دميتري هم به‌وضوح مي‌داند که دختري که هم‌اکنون روبه روي او است ديگر به کسي که پيش‌ازاين مي‌شناخت شباهتي ندارد.

تولستوي داستان‌گوي قهاري است که واقعيت خشن را با گرماي محبت و عشق ترکيب مي‌کند. دو چيزي که سبب مي‌شود رمان رستاخيز تولستوي اين‌چنين بي‌نقص باشد يکي شخصيت‌پردازي‌هاي بي‌بديل اوست و ديگري نثر روان و سيال اثر؛ باوجوداين دو ويژگي خيلي سخت مي‌شود کتاب را زمين گذاشت.

رمان رستاخيز آن سرعت آثار هيجاني را ندارد اما به‌هيچ‌وجه نمي‌توان گفت که فضاي آرامي دارد؛ تنها چيزي که مي‌توان درباره‌ي اين اثر گفت اين است که همه‌چيزش به‌اندازه است و در کل بدون شک يکي از شاهکارهاي ادبيات روسيه است.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : رمان,رستاخیز, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:45

چاپ مش يکي از پرطرفدارترين و بروزترين چاپ هاي تبليغي

 

 

چاپ مش

     چاپ مش انواع مختلفي دارد که در اينجا سعي ميکنيم توضيحات ارائه نماييم تا نسبت به آن آگاهي کامل تري پيدا کنيد و انتخاب راحت تري داشته باشيد . حتي براي رضايت شما عزيزان نمونه گيري رايگان براي چاپ مش در نظر گرفته ايم که کيفيت و نوع رنگها را قبل از سفارش نهايي مشاهده فرماييد

موارد مصرف چاپ مش

     چاپ مش به دليل اينکه ديد را به طور کامل از بين نمي برد مصارف گوناگوني دارد. مهم ترين مصرف چاپ مش در حوزه تبليغات محيطي و چاپ پوسترهاي تبليغاتي بر روي شيشه مغازه ها ميباشد . همچنين از چاپ مش براي تبليغات روي شيشه اتوبوسها و ساير خودروها استفاده مي شود. چاپ مش بدون چسب هم براي مصارفي چون استندهاي نمايشگاهي و … کاربرد دارد . البته برخي هم از مش خام به عنوان سايه بان استفاده مي کنند. به اين معني که با نصب مش خام بر روي شيشه مغازه يا شيشه عقب اتومبيل مانع از تابش شديد آفتاب به داخل مي شوند . در عين حال ديد خود را به طور کامل از بين نمي برند

انواع چاپ مش

     همانگونه که در بالا ذکر شد چاپ مش در دو مدل پشت چسبدار و بدون چسب انجام مي شود . حال بايد به اين نکته اشاره کنيم که مش پشت چسبدار و مش بدون چسب با دو کيفيت متفاوت نيز قابل چاپ مي باشند . به اين معني که ما دو دستگاه چاپ کاملاً متفاوت داريم . يکي از دستگاههاي ما کيفيت بسيار بالايي دارد . و يکي ديگر از دستگاههاي ما کيفيت معمولي تري دارد

     دستگاهي که کيفيت بالايي دارد به دستگاه اکوسالونت معروف است و براي کارهايي که از فاصله نزديک ديده مي شوند مناسب است . تنها ايراد اين دستگاه اين است که چاپ مش با اين دستگاه هزينه بالاتري دارد و همچنين ماندگاري رنگ پايين تري دارد ( حدود 2 سال )

     ولي دستگاهي که کيفيت پايين تري دارد ماندگاري جوهر آن حدود 3 سال مي باشد. نمونه گيري با هر دو دستگاه رايگان مي باشد . شما ميتوانيد فايل خود را براي ما ارسال فرماييد تا نمونه هر دو دستگاه را به صورت کاملاً رايگان براي شما چاپ کنيم . با ديدن نمونه ها انتخاب شما راحت تر خواهد بود

مزيت بزرگ چاپ مش

      مزيت بزرگ چاپ مش پشت چسبدار اين است که وقتي بر روي شيشه فروشگاهها و مغازه ها نصب مي شود جلوي نور را نمي گيرد. همچنين ديد را به صورت کامل از بين نمي برد. شما در عين حالي كه كار چاپي خود را روي شيشه چسبانده ايد تمامي فضاي شيشه را نپوشانده ايد و ديد خود را از بين نبرده ايد . در ضمن نور داخل را نيز تا حدودي حفظ كرده ايد .

 ادامه مطلب : چاپ مش

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : چاپ,مش,یکی,از,پرطرفدارترین,و,بروزترین,چاپ,های,تبلیغی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:52

لینک دوستان

خبرنامه